2017. június 4., vasárnap

Korszakok, amin minden designer átment

Kukucs!
Egy kicsit másfajta bejegyzéssel érkeztem. Amíg készülnek a rendelések, arra gondoltam, hogy mi lehetne jobb, mint kivesézni a saját bukásaimat. Olyan régóta szerkesztek, hogy túl sok kínos dolgot csináltam, szóval ahelyett, hogy eltemetném őket, itt vannak. Bárki fejlődhet, én is, szóval ne féljetek, ha először nem olyan tökéletesek a munkáitok. (a pacsit nektek küldöm <3)






1. Ismerkedés és az "óó ez mit csinál" érzés
Ez abból a korszakomból származik, amikor megtudtam, hogy lehet ecsetet készíteni dolgokból és én mindenból ecsetet csináltam, majd nagy boldogan össze "trutyiztam" (jobb szót nem tudok) a képeket. 


2. A lágyperem tökéletes. Mindenhez.
Konkrétan nem csináltam mást, csak fogtam egy csomó képet, valamennyire összemaszatoltam őket. Mint láthatjátok nem volt baj, ha valamikor egy-egy képnek látszott a széle. Aztán átmentem rajta külöbző ecsetekkel, és kész volt a mű. Ja és a nevem elengedhetetlen róla. 




3.Topaz Clean? 
Amikor rátalálsz erre (amúgy teljesen jól használható) kis eszközre, és mindenre nagyon erősen rárakod. De mindenre. E nélkül nincs élet. (mintha még nem ezt csinálnám...)


4. Mikor megtanulsz gifeket készíteni
Huh mire én ezt kitanultam... de úgy megörültem újjonan szerzett tudásomnak, hogy minden adandó alakalommal felhasználtam. Mindenhol. Mi lenne ha az egész fejléc egy nagy gif lenne?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése